Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

sobota, 18 stycznia 2014

takie zdziwione...







9 komentarzy:

  1. Piękne są Twoje anioły.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne , zwłaszcza ten niebieski mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne aniołki :) fajnie wyglądają z tą zdziwioną minką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie są zdziwione, że w końcu idzie zima! :) Śliczne, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię bardzo błękitny kolor, więc oczywiście błękitna Anielina podoba mi się bardzo
    BLOG-SeeHome made with passion

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne anioły :) Anielina cudna...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń