Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

niedziela, 25 listopada 2012

świątecznie...

17 komentarzy:

  1. O matko i córko! Sama nie wiem, która jest piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam anielinki w rekawicach ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie.Jestem pod wrażeniem.Zauroczyły mnie Twoje Anioły:)))
    Piękny blog i jeszcze piękniejsze prace.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego kącika:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anielinki w wersji świąteczne powalają na kolana! Każdy szczegół dopracowany do perfekcji! Gratuluję umiejętności i pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świąteczne aniołeczki przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielinki w czapeczkach, kapelusikach - super pomysł i piękne wykonanie. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, ta zielona jest cudowna! I te koczki, i te rękawiczki, i choinka... no i ten powalający uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A TA GWIAZDECZKA Z CZEGO JEST ZROBIONA?CUDO CUDO ODERWAĆ WZROKU NIE MOŻNA CZY TO NA PEWNO Z MASY SOLNEJ?JUSTKA

    OdpowiedzUsuń
  9. как красиво ,вы их из чего-то вылепили?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co jeden to piękniejszy! Moje serce skradł zielony z choinką-cudeńko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle czasu już podziwiam anioły i za każdym razem, jak zaglądam na stronę to nie przestaję być zdumiona pomysłowością i rzemiosłem! Anioły są anielskie! Cudne i wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Good afternoon.
    Andréia'm live in Brazil.
    I found your blog and am loving your craft. Congrats.
    What these dolls are made, it is woven?
    They are beautiful tasteful.
    kisses
    (I'm using google translator)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buongiorno!
    Wonderful!
    Sono qui anch'io, per augurare a te ed alla tua famiglia, tanti tanti cari auguri di Buon Natale e di uno strepitoso 2013... io voglio crederci e spero tanto di avere ragione!!
    Con tutto il cuore, *Maristella*.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w twoich aniołach. Gdzie można je spotkać oprócz netu?

    OdpowiedzUsuń