Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

sobota, 3 listopada 2012

Pożegnanie...

W środę 31 października niespodziewanie odeszła od nas nasza kochana Boni...tak strasznie smutno...tak strasznie pusto...

21 komentarzy:

  1. ;( przykro mi ! Na pewno za tęczowym mostem jest jej dobrze ;) A Ciebie mocno ściskam, bo wiem jaka to ciężka strata. Trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję z całego serca, wiem jak to bardzo boli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwy piesek, który odchodzi w objęciach właściciela. Pewnie biega z moją ferajną za Tęczowym Mostem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ściskam mocno:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi bardzo.Tulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem co to znaczy, żadne słowa nie pomogą, ale może świadomość, że jesteśmy z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten ból i bardzo Ci współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymaj się kochana - wiem jak to jest...pustka przytłacza...buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi przykro... Bardzo ;-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi przykro :(
    Boni [*]

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przykre...
    Trzymaj się.
    Znam to przygnębiające uczucie, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za słowa otuchy...bardzo, bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń