Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

środa, 5 września 2012

dla milusińskich...

19 komentarzy:

  1. Jak zwykle prześliczne są twoje aniołki:) I ten samochodzik turkusowy... urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie podobają się te z misiami...fioletowy i różowy, wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje Anioły są piękne, dopracowane w każdym calu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ten pierwszy to raczej dla przyszłych rodziców :D Oj, mógłby taki do nas przylecieć i przynieść dobrą nowinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaa... ten z samochodzikiem jest przepiękny!!! To znaczy, wszystkie są, ale samochodzik naj! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Te Twoje Anioły- napatrzeć się nigdy na nie nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  8. Te aniołki Twoje maja tyle pozytywnej energii w sobie,że aż chce się dobrze zacząć dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. po porostu piękne... a ten z turkusowym samochodzikiem boooski
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten z autkiem wymiata! Jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są:)Podziwiam Cię za ich wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie! boskie! nawet różowy......
    pozdrawiam. Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne wszystkie!!!!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super prezenty dla nowych rodziców....albo przyszłych! gratuluje pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ANIOŁY. Jak można stać się ich posiadaczką? Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń