Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

piątek, 18 marca 2011

Wirusy, bakterie, czyli...

chora jestem...Pozdrawiam ciepło zwłaszcza tych wszystkich, którzy dzielą mój los...


/ilustracja ze strony www.ekartki.pl/

Wszelka twórczość zawieszona na czas choroby :-(

17 komentarzy:

  1. zdrówka życzę! niech sobie choróbsko idzie razem z zimą... byle do poniedziałku :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielinko kochana, wracaj szybko do zdrowia.
    Mimo choroby dużo uśmiechu życzę w te zimne i pochmurne dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie chorujesz ;) Zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka życzę !!! Oj taka pora zdaje się ... ja tez właśnie po chorobie ...

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowiej i nabieraj sił dla siebie, swoich bliskich i dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka,zdrówka,mimo choroby dużo radości życzę, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj szybciutko Kochana do zdrowia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pogoda niestety sprzyja gadzinie. Wirusy, bakteria wylazły z ukrycia. Kuruj się Anielino. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wirtualną herbatkę z malinką, miodem i cytrunką przesyłam! I zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magdaleno a więc zdrowiej szybciutko i zabieraj sie za Anielinki ;*
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowia życzę i szybkiego powrotu do robienia Anielin... Tak lubię na nie popatrzeć...

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  13. życzę szybkiego powrotu do zdrowia,ja zapraszam do siebie gdyż pozbywam się paru rzeczy i może pania coś zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdróweczka szybkiego życzę! U nas prawie prawie bakteriowirusy wygonione! A kysz, niech nie wracają do nikogo! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę duzo zdróweczka i posyłam ciepłe pozdrowienia;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna by była z misia wyszywanka. No ale na anielinkę trudno by go było przerobić. Zdróweczka.

    OdpowiedzUsuń