Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

wtorek, 16 listopada 2010

Lubicie koniki na biegunach?

Wianek z konikami na biegunach...z naturalnymi dodatkami - drewniane gwiazdki, korowe serduszka, anyż...







Dostępny na Bazarku...

15 komentarzy:

  1. Wianek jest cudny, czuć że zbliżają się święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę co jeden to piękniejszy.
    Kapitalny miałaś pomysł z tym konikiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna świetna odsłona wianka świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowności! Już się czuje na blogach Święta :) Miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek jest przecudny.. biegnę na Bazarek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O,ooooooooooo:-)
    Ten Ci sie udal,Anielinko,nad podziw!
    Cudny,naturalny a koniki dodaja mu niepowtarzalnego uroku.Masz wspaniale,oryginalne pomysly!
    Caluski-Halutka:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy wianek, skomponowany idealnie :)
    Gdzie można zdobyć takie koniki na biegunach jeśli wolno spytać?

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo po prostu!!! i te koniki....zachwycajace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I to są prawdziwe cuda - wianki!!!

    OdpowiedzUsuń