Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

czwartek, 28 października 2010

W cieplutkich brązach...

...wianeczek dekoracyjny, świąteczna ozdoba domu...







20 komentarzy:

  1. Piękny wianek. Az czuję jak pachnie anyżem :0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ mi się podobają drewienka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny klimatyczny
    bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko doskonale ze sobą współgra. Całość cud miód i malina ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wianek i w cudownych kolorkach. Ciepłych i smacznych :)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny-idealna kompozycja-nie za dużo, nie za mało a wszystkiego jest w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje wianuszki to istne cuda!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny wianuszek!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... Piękny!! Czyli otwieramy oficjalnie sezon przedświątecznych przygotowań?..

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny wianek!Serdecznie dziekuje za zaproszenie!Pieknie tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten podoba mi się nawet chyba bardziej niż poprzednik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są takie ozdoby.Miłe przytulne cynamonowe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie najbardziej urzekają w nim gwiazdki anyżu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudo...i bardzo podoba mi się jego kolorystyka:))

    OdpowiedzUsuń