Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

środa, 5 maja 2010

Troszeczkę o Anielinkach w bielutkich sukienkach...i o niespodziankach...

Anielinki w bielutkich sukienkach prezentują się oto tak...











/>







Taką oto niespodziankę zrobiła mi CHABRÓWKA...
Do Włoch, gdzie mieszka Chabrówka wyruszyła w drogę moja Anielinka...i wyobraźcie sobie, że "doszła" do nowej właścicielki "cała i zdrowa"...
Szczególnie serce moje podbiła pieczątka, na której jest Anielinka...Śliczna prawda?
Pozdrawiam Cię Chabrówko i jeszcze raz dziękuję!



Niespodziankę dostałam również od Matyldy...Dziękuję również bardzo serdecznie!
Zdjęcie pochodzi z bloga Matyldy...



Na niespodziankę czekają jeszcze dwie osóbki, o których nie zapomniałam...

Pozdrawiam majowo!!!

20 komentarzy:

  1. przerśliczne te Twoje komunijne Anielinki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Aniołki. Uważa żeby nie odleciały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Komunijne Anielinki co jedna to piękniejsza!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze komunijne Anielinki:)Pozdrawiam ciepło!Udanego jutra...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto z nieba te Anielinki! Moja ulubiona to ta z blond włosami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudne te Anielinki:))wygląd bloga się zmienił...ślicznie:)bardzo serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Anielinki sa piekne-jak zwykle,nic nowego(slicznosci)
    Takie romantyczne do komunijki gotowe
    Pozdrawiam i zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! na pewno idą teraz jak świeże bułeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, wręcz idealne te Anielinki!!!!! Ach....i nowa szata bloga też ładna.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te twoje bielinki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te Twoje Anielinki!

    OdpowiedzUsuń
  12. No przeurocze aniołki :) hehe.. aż żal że się tak dawno komunię miało :P

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie wspaniałe aniołki! w białych sukienkach wyglądają niebiańsko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne prezenty :) Anielinki wspaniale prezentują się w bieli... cóż... to chyba już tak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem zauroczona:)ZAUROCZONA!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anielinko zerknij u mnie do komentarzy pod ostatnim postem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne te Twoje ANIELINKI!!!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie Monia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak mogłam trafić tu dopiero teraz!! ja i moje umiłowania Anielskie z mało Anielską duszą:)

    ANIELINA CUD:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te Twoje Anielinki. Buźka sama się do nich uśmiecha. Może kiedyś zagości w moim domku jedna z Twoich anielinek?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie Twoje aniołki są tak urocze, że wywołują uśmiech na mojej twarzy :)
    Pozdrowienia od anioła

    OdpowiedzUsuń