Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

poniedziałek, 3 marca 2014

w czapusi i z serduszkiem...






12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę sie napatrzeć na te Twoje anielinki ,
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze bardzo ładne i starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze z wielką przyjemnością wracam do Ciebie i Twoich prac :) anielinki ją jak zwykle piękne!! jak dla mnie najpiękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjne. Piękne i delikatne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo i cieplutko - anielinki są baaardzo inspirujące :) Pozdrawiam,
    szerszerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne rzeczy tworzysz :)

    Zapraszam Cię serdecznie na mój blog z moim rękodziełem : decoupage, poduszki, ozdoby i dekoracje
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam do grona obserwatorów
    już niedługo candy u mnie .
    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne aniołki!!! i w ogóle ślicznie tu u Ciebie i bardzo ciekawie:))
    pozwolisz że zatrzymam się na dłużej? Zapraszam do siebie i pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wykonane naprawdę cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, this can be a pretty usful site. Best wishes. Thanks.


    Check out mmy webpage ... Cheap Hosting From Hostgator; e-learning.yru.ac.th,

    OdpowiedzUsuń
  11. The decision to cut short to breaking news is taken by the broadcaster.
    There are official news websites of famous television channels like BBC, ZTV,
    STAR NEWS, AAJ TAK and NDTV etc. When the news came the next day, I realized I was probably dreaming or remote viewing the event at the
    time it was occurring.

    my blog post; news garden grove ca ()

    OdpowiedzUsuń